piątek, 7 marca 2014

naturalna.eu - współpraca




Jestem przeszczęśliwa. Prowadzę bloga od nie dawna, więc nie liczyłam na nawiązanie współpracy z jakąkolwiek firmą. Ale naturlana.eu mi zaufało i dostałam pierwszą paczkę :D










W kopercie znalazło się naturalne mydło o zapachu limonki (100 g), dwie maseczki: Ziaja maseczka oczyszczająca z glinką szarą (7 ml) oraz Marion Spa - maseczka regenerująco - ujędrniająca (7,5ml), bon rabatowy (3 x 30 zł) oraz karta kredyt kupiecki na zakupy






recenzję napiszę po przetestowaniu :)




2 komentarze:

Natalia | jakpiekniebyckobieta.pl pisze...

Gratulacje ;)

vademecum blogera pisze...

Gratuluję. Jestem strasznie ciekawa co napiszesz o tej maseczce z Ziaji z glinki szarej. Glinka to moj konik (głownie zielona), stosuję ją na wszystko: na niestrawnosc, biegunkę, zapalenie ucha, bolące dziąsła, do picia w formie 21 dniowej kuracji oczyszczającej organizm na wiosnę, na kurzajki. Co mi dolega, to probuje glinką, a noż widele zadziała. Na cerę probowałam glinkę zieloną (mam suchą skorę - ta podobno jest najlepsza). Ale przyznam się, że glinki szarej nie znam. Więc jestem ciekawa, co Ci z tego wyjdzie. Pozdrawiam i życzę dużo sukcesow w dalszym blogowaniu. Beata