czwartek, 15 lutego 2018

4 aplikacje przydatne przy zakupach (moje ulubione)



Zakupy…. To niekoniecznie moje ulubione

 zajęcie.
Jednak znalazłam sposób, żeby to sobie

 umilić.

Polecam Wam 2 fajne apki z ulotkami

 większości sklepów.

- Pierwsza to:
Fajne w niej jest to, że sama wybieram sklepy,

z których chcę dostawać powiadomienia

 o nowych promocjach/ulotkach.

 Dodatkowo  jest wyszukiwarka, która po 

konkretnym haśle szuka danego produktu – 

np. wpisuję „kawa” i wyskakują wszystkie 

ulotki gdzie jest kawa w promocji.

 - Druga to :

To również apka z ulotkami i promocjami ale

 ma tę przewagę nad Blixem, że pokazuje 

promocje, które dopiero będą – tzn. mamy 

aktualną i przyszła ulotkę z danego sklepu. 

Bardzo fajna opcja.

Jak już znajdziemy to co nas interesuje to

 warto to gdzieś zanotować. 

Ja do sklepu chodziłam z karteczkami (listą

 zakupów) bo często o czymś zapominałam. 

Jednak trochę głupio chodzić po sklepie

kartką papieru, więc zaczęłam szukać 

przydatnej aplikacji.


Wypróbowałam już mnóstwo aplikacji typu

 notatników i dopiero SuperNote - Notatki 

Notatnik zagościła u mnie na dłużej.

Prosta w obsłudze, łatwo dostępna 

(u mnie widget na pulpicie). 

Zawsze jak coś mi się przypomni -w domu 

lub w pracy - to zapisuję w jednym miejscu - 

w tel. 


Karteczki są w różnych kolorach, więc jest 

wiele możliwości segregacji zakupów lub 

pomysłów.

No i została ostatnia. 


Warto ja mieć przy zakupie 

kosmetyków….  Cosmetic Scan

To niesamowite, co czasem znajduje 

się np. w kremie do rąk.

Wadą tej aplikacji jest to, że nie wszystkie 

nowości kosmetyczne są w bazie… ale i tak

 warto ją mieć na zakupach.

A jakie są wasze ulubione aplikacje?

Brak komentarzy: