wtorek, 19 maja 2015

Kombajn kosmetyczny - przyjaciel czy wróg?

Lubię chodzić do kosmetyczki. A Ty?
Cudownie się relaksuję gdy zwinne paluszki miłej pani robią cuda z moją buzią (ciałem).

Ale czy przyglądałaś się "maszynie" dzięki której można robić większość zabiegów?

Postanowiłam sprawdzić skąd się biorą i co jeszcze potrafią te machiny.

Okazało się, że potoczna nazywa to "kombajn kosmetyczny". 
Zdziwiona? Bo ja bardzo :)
A oto wytłumaczenie tego nazewnictwa:

"Kombajn to słowo, które robi karierę w wielu branżach, często bardzo odległych od rolnictwa. Istnieją na przykład zaawansowane technicznie programy komputerowe, służące do zastosowań graficznych, między innymi do upiększania i poprawiania figur osób znajdujących się fotografii. Innym, zaskakująco podobnym przykładem są urządzenia kosmetyczne, które określa się mianem kombajnów kosmetycznych. O ile pierwszy przykład z dziedziny grafiki odnosi się do zupełnie wirtualnego poprawiania urody i upiększania ciała, to urządzenia wielofunkcyjne stosowane w salonach kosmetycznych są w stanie naprawdę wydobyć całe piękno i podkreślić urodę nie tylko kobiet, lecz również mężczyzn. Kombajny kosmetyczne to urządzenia, które wykonują szereg najprzeróżniejszych zabiegów kosmetycznych: od usuwania zmian skórnych, jonoforezy, poprzez różnego rodzaju masaże – wibracyjne, próżniowe, relaksujące, aż po drenaż limfatyczny czy mezoterapię na twarz lub całe ciało. Urządzenia wielofunkcyjne są więc nimi nie tylko z nazwy – niektóre kombajny kosmetyczne wykonują niemal trzydzieści rozmaitych zabiegów. Taki pomocnik w salonie kosmetycznym to prawdziwy skarb."

Szperając w necie, przekonałam się, że jest mnóstwo różnych rodzajów tych cudeniek np:

Kombajn kosmetyczny

Kombajn kosmetyczny

Kombajn kosmetyczny


Kombajn kosmetyczny


Zdjęcia pochodzą ze strony : activeshop.com.pl

W zależności od modelu mogą wykonywać od kilku do kilkunastu zabiegów! 

Najbardziej popularne i moje ulubione to peeling kawitacyjny oraz mikrodermabrazja.

Jesteście zadowolone ze sprzętu w waszych ulubionych salonach kosmetycznych?

  Które zabiegi Lubicie a których nie polecacie?

3 komentarze:

Paulina pisze...

Taki kombajn daje bardzo dużo możliwości
https://kazaro.pl/k/11/urzadzenia-kosmetyczne

Kasia pisze...

W pierwszej kolejności postawiłabym na kosmetyki https://dashofglam.pl później na takie rozwiązania

Dawid85 pisze...

Mnie również bardzo relaksują zabiegi kosmetyczne, ale tylko kiedy widzę, że mój salon kosmetyczny korzysta z nowoczesnego sprzętu i dobrych kosmetyków.
https://n-symbiosis.com/