poniedziałek, 30 maja 2016

Silan Soft & Oils

 Szczerze mówiąc nigdy nie byłam fanką Silan. po "normalnym" Silanie ubrania po praniu były bardzo pogniecione i ciężko się je prasowało a do tego strasznie się elektryzowały.... Strasznie tego nie lubiłam. 

 Silan Soft & Oils kupiłam bo akurat był na promocji i bardzo bardzo spodobał mi się ten kolor ;)

Silan Soft & Oils

 Jak widać na zdjęciu zdążyłam już go użyć kilka razy. 

Jakie wrażenia?

Po pierwsze ubrania nie były bardzo wygniecione.

Po drugie dobrze się je prasowało.

I po trzecie zapach całkiem długo się utrzymuje na ubraniu. Nie jest tak trwały ale chyba żaden płyn do płukania nie utrzymuje zapachu na ubraniu zbyt długo.

Generalnie jestem zadowolona i polecam !!!


Silan Soft & Oils

Silan Soft & Oils

Zalecane dozowanie

Przede wszystkim, zawsze należy stosować się do instrukcji podanych na etykiecie każdego produktu. Dozowanie Silana jest bardzo łatwe. Wystarczy użyć nakrętki butelki w celu odmierzenia odpowiedniej ilości płynu. Nie należy rozcieńczać Silana przed użyciem. Płyn zmiękczający należy wlać bezpośrednio z butelki do nakrętki, a następnie wlać go do komory na płyn zmiękczający w pralce.
 miękkie pranie (pranie w pralce) - 35 ml
bardzo miękkie pranie (pranie w pralce) - 55 ml
miękkie pranie (pranie ręczne) - 18 ml

Brak komentarzy: