czwartek, 13 marca 2014

Ziaja Maska oczyszczająca z glinką szarą - naturalna.eu


 O przesyłce naturalna.eu pisałam tutaj. Mydełko jest w trakcie testów, a maseczkę Ziaji wypróbowałam.

O glince mówi się dużo dobrego.
Wcześniej miałam glinkę zieloną, można kupić cały woreczek glinki i mieszać sobie samemu. Niby była fajna ale strasznie ściągała skórę...

Dzięki naturalna.eu wypróbowałam szarą glinkę. Konsystencja idealna dla maseczki - fajnie się nakłada, zapach neutralny. Niby 7ml ale starczy na 2- 3 razy.
Byłam bardzo ciekawa efektu. 
Nie pamiętam jak długo miałam ją na twarzy - nigdy nie mierzę czasu ;)

Pamiętam, kiedy zielona glinka "wysychała" na buzi to strasznie ściągała skórę, aż bolało czasem. Przy tej z Ziaji zapomniałam,że mam ją na twarzy :) Super!
No i teraz to co najważniejsze! Po zmyciu maseczki buzia była absolutnie matowa, nawilżona (nie musiałam używać kremu) i pory były mniej widoczne. Rano nadal utrzymywał się ten efekt. Polecam każdemu, można ją kupić m.in. tu




Ziaja Maska oczyszczająca z glinką szarą

Ziaja Maska oczyszczająca z glinką szarą

Ziaja Maska oczyszczająca z glinką szarą

Ziaja Maska oczyszczająca z glinką szarą


OPIS PRODUCENTA:

Maska kaolinowa z glinką szarą skóra mieszana, tłusta, trądzikowa zmniejsza widoczność rozszerzonych porów glinka szara oczyszczająca - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%). normalizuje pracę gruczołów łojowych kompleks proteinowo-cynkowy - łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein. Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody. skutecznie łagodzi podrażnienia skóry prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek. alantoina - pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania. 
SPOSÓB UŻYCIA 2-3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10-15 minutach. 
Substancje aktywne: PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL) KOMPLEKS PROTEINOWO-CYNKOWY GLINKA SZARA ALANTOINA Opakowanie 7 ml

2 komentarze:

Bizarre Case Carol pisze...

Zwykle po maseczkach mam bardzo przesuszoną skórę. Nie wiem czy ta również nie wywołałaby takiego efektu, chociaż piszesz, że nie :D
Obecnie jestem fanką maseczek z Tołpy :).

warto kupić? testuję i piszę prawdę pisze...

no właśnie ja też zawsze miałam ściągniętą skórę po maseczkach. bez kremu ani rusz :(
jestem bardzo mile zaskoczona efektem Ziaji :)
generalnie jestem wielką fanką ich kosmetyków, bardzo dobra jakość za małe pieniądze. koleżanki w pracy tez się przekonują do Ziaji ;)
z Tołpy mam bardzo fajny krem :)