środa, 26 lutego 2014

Ziaja anty-perspirant bloker

Ziaja anty-perspirant bloker
                                             
 Na rynku jest wiele regulatorów pocenia. 


Najbardziej popularny jest chyba: Etiaxil - skuteczna ochrona nawet przez 5 dni z jedną aplikacją! Sama go stosowałam dosyć długo. Bardzo skuteczny i bardzo drogi (25 ml ponad 30 zł.! Zapytałam w aptece czy jest może jakiś tańszy odpowiednik Etiaxilu. Miła pani w okienku od razu dała mi Antidral. 50 ml kosztuje ok. 19 zł. Działa tak samo dobrze jak Etiaxil a jest duuuużo tańszy. 
Jakiś czas temu z koleżankami rozmawiałyśmy właśnie to tych produktach. W pewnym momencie jedna z nich mówi, że stosuje bloker firmy Ziaja. Trochę sceptycznie podeszłam do tego specyfiku. Jest ogólnie dostępny - nie tylko w aptekach i w dodatku tani. W Rossmann bez promocji kosztuje ok 7 zł za 60 ml. Skusiłam się. I co? No i jest tak samo dobry jak droższe produkty tego typu!!! Genialna rzecz za niewielkie pieniądze. Nie zmienię już go na nic innego.
Naprawdę, odkąd stosuję regulatory pocenia (to już jakieś 5 lat) nie mam mokrych plam pod pachą i ubrania się nie przebarwiają. Wcześniej chyba wszystkie bluzki miałam pod pachą zniszczone...
                                              
Ziaja: regulator pocenia 
  działanie blokujące: Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie pozostawia śladów na ubraniu.
SPOSÓB UŻYCIA
Używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.
 
Opakowanie
60 ml

Ziaja anty-perspirant bloker

Ziaja anty-perspirant bloker

Ziaja anty-perspirant bloker




2 komentarze:

Unknown pisze...

zastanawiam się własnie nad kupnem i sama nie wiem czy warto... mam dosc spore problemy z poceniem bo kazdy antyperspirant jest dla mnie kiepski po calym dniu ciuchy idą do prania :/
zapraszam do mnie : http://dzieciece-testowanie.bloog.pl/

warto kupić? testuję i piszę prawdę pisze...

odkąd używam tego typu anty-perspirantu, nie mam problemu z brudnymi bluzkami. zwłaszcza po pachą. wcześniej wszystkie miały plamy, przebarwienia a białe bluzki robiły się żółte :(
wypróbuj Blokera, kosztuje nie wiele :)