środa, 19 lutego 2014

Szampon i odżywka do włosów 2 w 1 Dove Daily Care



Dove Daily Care
Skusiłam się na promocji właśnie w Rossmann - jakieś 2 tygodnie temu. Myślę: "szampon 2 w1 - no to ok. włosy będą miękkie ,może będą się błyszczeć".
Już nie mogłam się doczekać następnego ranka, żeby wypróbować nowość. No i się doczekałam... Pierwsze wrażenie  było dobre, odpowiednia konsystencja - nie wypływało za dużo szamponu, dobrze się pieni i zapach fajny... Ale później to już klapa. Nie mogłam rozczesać włosów (a mam średniej długość, nawet do ramion nie sięgają), po wysuszeniu były raczej matowe, suche jak siano i elektryzowały się... Ale myślę sobie " nowy szampon, włosy muszą się przyzwyczaić..." Myłam nim włosy codziennie przez tydzień. Nie było poprawy więc trzeba go zmienić :( 
Szkoda... Mam wrażenie, że "stare" szampony (przed zmianą receptury) tej marki były lepsze...

 
Opis produktu:
Szampon 2 w 1 Dove chroni włosy przed codziennymi zniszczeniami. Włosy codziennie narażone na zniszczenia. Zaawansowana regenerująca technologia Dove zawiera Micro Moisture Serum, które pokrywa włókna włosów warstwą ochronną zapewniając im delikatną ochronę przed codziennymi zniszczeniami. Wygodna formuła 2 w 1 oczyszcza i pielęgnuje włosy w tym samym czasie bez obciążania ich. Pozostawia włosy odpowiednio zabezpieczone, wyraźnie zdrowsze i piękne.

Gramatura: 250/350ml
Rekomendowana cena: 11,49/14,99zł- na promocji

w Rossmann duże opakowanie można kupić za mniej niż 10,00 zł.


Dove Daily Care

Dove Daily Care






Brak komentarzy: