czwartek, 27 października 2016

Moja ulubiona 5 od NIVEA

Moja ulubiona 5 od NIVEA
 Kosmetyki NIVEA chyba wszyscy znają. Nie muszę specjalnie się rozpisywać :)
Jednym słowem można je określić jako GENIALNE!!!


Chciałam przedstawić te które są moimi faworytami na dzień dzisiejszy.
Moja ulubiona 5 od NIVEA
 1. NIVEA Creme - absolutny klasyk. 
Zawiera wyjątkowy składnik - EUCERIT - który nawilża skórę i regeneruje jej warstwę lipidową. NIVEA creme nie zawiera środków konserwujących, dzięki czemu pielęgnuje w naturalny sposób. Idealny jako krem na noc. 
Niektórym przeszkadza to, że jest taki tłusty ale bez przesady. 
Można wziąć odrobinę brązowego cukru i porządną ilość kremu i mamy gotowy peeling. 
Gładka, nawilżona i pięknie pachnąca skóra w ciągu kilku minut :)

Moja ulubiona 5 od NIVEA
Tę wersję kremu używam rano. Szybko się wchłania, fajnie nawilża nadaj się pod makijaż. 
No i jak wszystkie kosmetyki NIVEA ładnie pachnie :)

Biorąc pod uwagę,że mam naprawdę suchą skórę twarzy - te dwa kremy dają radę :)

Moja ulubiona 5 od NIVEA
 Bardzo fajny produkt. Lubię go,bo nie pieni się za bardzo i ma zapach klasycznego kremu NIVEA. Dodatkowo ma się wrażenie ze to "rozcieńczony" krem - na prawdę ma kremową konsystencję. 
Dobrze sobie radzi z makijażem :)
 

Moja ulubiona 5 od NIVEA
Moja ulubiona 5 od NIVEA
 Dzięki niemu kąpiel/prysznic są jeszcze przyjemniejsze. 
Kremowa konsystencja i klasyczny zapach NIVEA. 
Żel pod prysznic w przeciwieństwie do kremu do oczyszczania twarzy bardzo się pieni. 
Więc nie trzeba wiele kosmetyku żeby umyć całe ciało.
Po kąpieli skóra jest gładka i nawilżona :)

Moja ulubiona 5 od NIVEA
Moja ulubiona 5 od NIVEA

Na pewno jest skuteczny. 
Klasyczny zapach NIVEA. Nie brudzi ubrań. 
Moja ulubiona 5 od NIVEA









Brak komentarzy: