czwartek, 20 lutego 2014

Gliss Kur - MILLION GLOSS

Gliss Kur - MILLION GLOSS


MILLION GLOSS

Moja opinia:


Po rozczarowaniu 2 w 1 Dove Daily Care, postanowiłam zmienić szampon. W Rossmann można kupić Gliss Kur MILLION GLOSS za niecałe 10 zł.
Reklama telewizyjna mnie skusiła więc wzięłam na próbę. Pomyślałam, że fajnie byłoby mieć lśniące włosy. No i znowu nie mogłam się doczekać testu nowinki :D
Pierwsze wrażenie? Ehh... Okropny zapach (taki "męski"), dosyć rzadka konsystencja- trochę za dużo się wylewa... Ale pieni się fajnie, dobrze się spłukuje i zostawia na włosach taką wyczuwalną warstwę... Nie ma większych problemów z rozczesaniem włosów, nie elektryzują się!!! Włosy trochę bardziej się błyszczą. Ale chyba muszę zafundować sobie maseczkę z tej serii dla lepszego efektu :)
Generalnie jestem zadowolona (oprócz tego zapachu). 

Gliss Kur - MILLION GLOSS


Gliss Kur - MILLION GLOSS



Gliss Kur - MILLION GLOSS


Brak komentarzy: